...

...

...

...

عطر من خوشبوترین عطر دنیاست !!!


این که آدم عاشق عطر خودش باشد...

خیلی تلخ است...

خیلی...

بگذر ز من ای آشنا ... نوستالوژی دوران کودکی

بگذر زمن ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سر گذشتم

می خواهم عشقت دردل بمیرد می خواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد

بگذر زمن ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم

دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سر گذشتم

هر عشقی میمیرد خاموشی می گیرد عشق تو نمیمیرد

باور کن بعد از تو دیگری در قلبم جایت را نمیگیرد

هر عشقی میمیرد خاموشی می گیرد عشق تو نمیمیرد

باور کن بعد از تو دیگری در قلبم جایت را نمی گیرد



امروز که این آهنگ را شنیدم ... یاد سالها پیش افتادم ... شاید آن روزها که دبستانی بودم ...آن روزها که ماشین نداشتیم و برنامه ی تفریحیمان این بود که هر چند وقت یک بار عصر پنجشنبه یا جمعه بابا دستمان را میگرفت و اول میرفتیم سینما و بعدش میرفتیم به آن ساندویچی که همه مان ساندویچهایش را خیلی دوست داشتیم یا نان داغ کباب داغ  و چقدر گرم بودیم با هم ... به گمانم این را از زبان  آواز خوانان دوره گرد شنیدم ...


این روزها خیلی در حال و هوای کودکیم هستم ...