...

...

...

...

...


تو ازم گذشتی اما من هنوز پیش تو گیرم

قصه اینجوری رقم خورد آخرش بی تو بمیرم

تو نتونستی بمونی اما من بی تو تونستم

زیر قولات زدی اما من به پای تو نشستم




پارت اول این آهنگ رو خیلی دوست دارم ... دانلود


آغوشت را به رویم بگشا...


این روز ها حال کودکی را دارم که در میان جمعیتی غریب بغض کرده و دنبال چهره ای آشنا میگردد ...



دلتنگی + حساسیت فصلی ... !!!


گاهی  چقدر تلاش  میکنی تا قفل دسبندت را ببندی و در حین تلاش یک دفعه حس میکنی چقدر تنهایی و آخر هم بسته نمیشود و بیخیال دستبند میشوی...




+ هوای این روزها اصلا با من سازگاری ندارد ...به دلتنگی حساسیت فصلی را هم + کن...

+گوگل خیلی به من ظلم کرد... من گوگل ریدرمو میخوام ...

+این عکس رو هم ببینید و اگه دوست داشتید جوابشو بگید کلیکـــ

+ لینک پیشنهادی الی سا کلیکــــــ





دیگر مثل آن روزها آنقدر هم تاریکی را دوست ندارم ...

هوس کرده ام... هوس کرده ام  شعر بگویم...

اما ...

اما وقتی نباشی...  وقتی پاییز شده باشد...وقتی  هوا بوی نم داشته باشد... وقتی دلم هوای راه رفتن داشته باشد... وقتی نباشی تا دستان همیشه سردم را بگیری... بگیری و مرا تا نهایت بودنم ببری... نباشی و دم گوشم شعرهایت را زمزمه نکنی... وقتی خاطره برایم نسازی... وقتی گونه هایم بی رنگ است... چشمانم تر است... وقتی هوا تاریک میشود و نباشی... و دیگر مثل آن روز ها آنقدر هم تاریکی را دوست نداشته باشم... و هی بغض کنم و از تاریکی بترسم و سردم باشد و ...

وقتی نباشی ... پاییز هم که باشد ... آسمان هم ابری باشد... و هوا هم بوی نم داشته باشد ...

هوای شاعری از سرم میپرد ... وقتی نباشی ...