...

...

...

...

من و کیف پول پردردسر.... پایان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

میبوسمت...

میبوسمت 

میگی خداحافظ 

این قصه از اینجا شروع میشه 

من بغض کردم 

تو چشات خیسه 

دست دو تامون داره رو میشه...  

  

تو سمت رویای خودت میری  

میری و من چشامو میبندم  

ما خواستیم از هم جدا باشیم   

پس من چرا با گریه میخندم...!؟ 

  

 

میبینمت میری ولی میری نمیبینی! 

میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری...!   
 

 

تو فکر میکردی بدون من 

دلشوره از دنیای ما میره   

این جا یکی هم درد من میشه  

اون جا یکی دستاتو میگیره...! 

گفتی که میتونی بری اما... 

بغض تو دستاتو برام رو کرد!   

ما هر دو از رفتن پشیمونیم...   

جون دو تامون زودتر برگرد ...!!!  

 جون دوتامون...! 

 

 

میبینمت میری ولی میری نمیبینی! 

میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری...!   
 

 

 

 


دوست دارم این آهنگ رو...

همین!  

 

اینم لینک دانلودش

من و جریان اسخر و کیفی که ....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بهای عشق من...

عشقم را میخواهی اما رایگان...

بی انصافی! 

عشقم را میدهم در ازای نگاهت... 

 


به استخر میروم 2 ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به استخر میروم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.